Online marketing
Heb je een webshop en wil je meer bestellingen? Of ben je een dienstverlenend bedrijf en wil je meer klanten? Ik kan je helpen deze doelen te bereiken middels een online marketingtraject.
Hoe ga ik te werk
Om te bepalen welke online marketing kanalen het meest geschikt zijn om jouw doel te bereiken gaan we als eerst om tafel om het te hebben over de huidige stand van zaken en je wensen. Op basis van de uitkomsten van dat gesprek maak ik een weloverwogen afweging en kom ik met een voorstel. Vind je dat een goed voorstel? Dan gaan we aan de slag.

Soorten online marketing
E-mailmarketing
E-mailmarketing is een manier om via e-mails klanten te informeren en aan te moedigen om iets te doen, zoals een aankoop. Het helpt bedrijven om contact te houden met hun klanten en de verkoop te vergroten.
Zoekmachinemarketing
Zoekmachinemarketing is een manier om ervoor te zorgen dat een website beter zichtbaar is in zoekmachines zoals Google. Dit kan door te betalen voor advertenties of door de website zo aan te passen dat hij hoger in de zoekresultaten komt.
Social media marketing
Social mediamarketing is het gebruik van platforms zoals Facebook, Instagram en LinkedIn om een bedrijf of product te promoten. Hiermee kunnen bedrijven hun doelgroep bereiken, hun merk versterken en meer klanten aantrekken.
Wat kost een online marketing campagne?
Bij online marketing dienstverlening is het iets lastiger om daar een eenduidig antwoord op te geven. Net als bij websites hangt dat af van vele factoren. Misschien nog wel meer dan bij websites. Allereerst is het type online marketing campagne bepalend. Gaat het om e-mailmarketing, zoekmachinemarketing of social media marketing? Daarnaast spelen factoren zoals het doel van de campagne, de omvang van de campagne en de duur van de campagne een rol. Het is daarom ingewikkeld om iets te zeggen over de kosten van online marketing, maar dat kan bij mij al voor minder dan 1.000 euro.